Бүгінгі күндегі жағдай бойынша жауапты уәкілетті органдар Мемлекет басшысы қол қойған Заңды іске асыруды қамтамасыз етпегенін және жер учаскелерін берудің жаңа тәртібін келесі себептерге байланысты іске асыру мүмкін еместігін көрсетті.Біріншіден, құқықтық актілерді бекіту мерзімдері бұзылды, оларды қабылдау Заңды іске асыру үшін қажет.
Мәселен, Өкімде көзделген Жылжымайтын мүліктің бірыңғай мемлекеттік кадастрын жүргізу қағидалары жәнеЖАК жүргізу қағидалары бекітілмеген, ол арқылы жеке және заңды тұлғалар сұралып отырған жер учаскесін бөлу схемасын қалыптастыруға тиіс. Яғни, ЖАК бар, ал оны жүргізу ережелері жоқ. Сонымен қатар, ЖАК-қа қатысты көптеген сұрақтар бар.
Бірақ, ең бастысы, ЖАК-ты зерттеу кезінде пайдаланушыға өзін қызықтыратын жер учаскесін өз бетінше таңдауға және бейнелеуге мүмкіндік беретін функция табылмады.
Осылайша, ЖАК тиісті түрде жұмыс істемейді деп айтуға болады және бүгінгі күні Кодекстің 44-2-бабы бойынша жер учаскесіне құқық алу ғана емес, онда сұралған жер учаскесін таңдау арқылы ғана емес, сонымен қатар жай ғана мәлімделген кадастрлық ақпаратты алу мүмкіндігін қамтамасыз етпейді.
Осыған байланысты депутат Б.Нажметдинұлы ауыл шаруашылығы және цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібінің Вице-министрлерімен Б. Бекбауов және А. Тұрысовпен, "Азаматтарға арналған үкімет "МК" КЕАҚ, жергілікті атқарушы органдардың өкілдерімен кездесу өткізді.
Қазіргі жағдайда жоғарыда аталған мемлекеттік қызметтерді алу құқығын бүгінде іске асыра алмайтын азаматтар мен бизнес субъектілері арасында коллапс пен шиеленістің туындау қаупі жоғары.
Бұдан басқа, әкімдіктің әртүрлі мемлекеттік инстанцияларының (жер салушылар, сәулет, су салушылар және т.б.), сондай – ақ ұйымдардың (өрт сөндіру қызметі, монополистер, СЭС) жерді беруін электрондық келісу ЖАО-ның өңірлік геоақпараттық жүйелері (бұдан әрі-ЕҚАЖ) арқылы жүзеге асырылуы тиіс, олар БМҚК-мен интеграциялануы тиіс.
Алайда, Заңның техникалық іске асырылуы қамтамасыз етілмеді, ЖҚ ұсыну бойынша қызметтер көрсету бөлігінде БМҚММ-нің ЕҚАЖ-мен интеграциясы қамтамасыз етілмеді, жергілікті координаттар жүйелерінен ПҚК пайдаланатын координаттар жүйесіне қайта есептеу кілттерін беру бойынша жұмыстар аяқталмады. Осыған байланысты ЖҚ координаттарын қате беру және оларды ЕҚТА-ның картографиялық бөлігіне орналастыру мүмкін, бұл өз кезегінде сұралып отырған жер учаскесінің орналасқан жерін анықтау кезінде қабаттасуларға, қателіктерге, оның қала құрылысы регламенттері мен ережелерінің талаптарына сәйкестігіне әкеп соғуы мүмкін.
Сондай-ақ МЖК ААЖ-дан (жер базасы) МЖКН АЖ-ға деректер мен функционалдылықты көшіру бойынша жұмыстар толық көлемде жүргізілмеген, ал Пак-тың өзі бірқатар елеулі кемшіліктерге ие және тұтастай алғанда бұрын мәлімделген функционалдылықты (тіркелген және еркін ЖҚ, бас жоспарлар, ЖҚЖ, инженерлік желілер мен бос қуаттар туралы мәліметтер, ЖҚ көрсету) іске асыра алмайды спутниктік суреттерге негізделген рельефтің нақты суреті және тағы басқалар).
Картаның көптеген қабаттары PCK-де көрсетілмейді, іздеу функциясы жұмыс істемейді, ғарыштық суреттердің сапасы өте төмен, картада ғимараттардың нақты орналасқан жеріне қатысты айтарлықтай ауытқулары бар (мысалы, pck-дегі ғимараттар өзендерде орналасқан).
Сонымен қатар, әкімдіктермен, халықпен және бизнеспен жаңа нормалар бойынша белсенді түсіндіру жұмыстарының болмауы бүгінгі күні азаматтардың да, кәсіпкерлік субъектілерінің де Пак енгізу туралы ақпаратқа ие болмауына, оны қалай пайдалану керектігін және жаңа тәртіпке сәйкес жер учаскесіне құқықты қалай алу керектігін білмеуіне әкелді.
Кездесу қорытындысы бойынша жер қатынастары саласындағы мемлекеттік қызметтерді цифрландыруды көздейтін Заңды іске асыру бойынша қажетті жұмысты қысқа мерзімде жүргізу туралы шешім қабылданды.