СЕНІМ ЖАЛҒАН БОЛСА, ҮМІТ ЖАҚСЫ
Қазақстан-өзбек шекарасындағы адамдардың жағдайы мен жол қозғалысын зерттеу барысында осындай қорытындыға келдім. "Жібек жолы" шекаралық пунктінде адамдар бірнеше сағат бойы кезекке тұрады, ал жүргізушілер уақытында жүре алмайды. Өткен ғасырдың соңында орнатылған қолданыстағы өту жүйесі ескірген және техникалық жаңартуды қажет етеді. Бұған шекарадан өту кезінде кезек күтудің тығыз бөлмесін, қоқысты, жалпы, вокзалда қамқорлықтың жоқтығын және жолаушылар үшін жалпы жайлылықты қосамыз. Басшылық қазіргі заманғы бақылау жүйелерін сатып алуға қаражат бөлінбейді деп шағымданады. Бірақ, мен мотивке сенбеймін! Себебі мәселені кез-келген жағдайда күйді оңтайландыру арқылы шешуге болады. Сонымен, сіз бір уақытта құжаттарды сәйкестендіру мен оқудың заманауи автоматтандырылған Жүйесін сатып алуға болады. Біздің шекара қызметі консервативті және олардың жұмысына пайдалы шешімдер қабылдауға құлықсыз. Дегенмен, олар заманауи смартфондарды пайдалануға дайын... Жаңа автоматтандырылған жүйелерді енгізу бір азаматтың ақпаратын өңдеуге қажетті 5 минуттың орнына 17-20 секундты ғана жұмсауға мүмкіндік береді. Айтпақшы, бұл 5 минуттың өзі кезекті өзбек шекарасынан 5-10 есе арттырады, ал мыңдаған адамдар тізбектелген. Өзбекстан тарапынан қалай? Олар "20 секунд жұмыс істейді және сіз одан әрі қарай жүре аласыз". "Мен мұны"Гишт Куприк" шекаралық өткізу пунктінде" Жібек жолы базасында, ҚР СІМ және ҚР Елшілігінің келісімі бойынша болған кезде растадым". Мұнда бәрі басқаша. Маған Қазақстанға кірудегі жағдай жақсы жағынан емес, ағаш түрлерімен есте қалғандай көрінді. Әрине, біз шекарадан өтетін адамдардың ағымы көбірек екенін білеміз. Статистика бойынша, ағымдағы жылдың 7 айында 5 миллионнан астам адам өткен болатын. Бірақ бұл ақтау емес. Керісінше, бұл прогресті ынталандыруы керек. Біз енді әлемнің ең озық елдерінен артта қалып қана қоймай, көршілерден сәл артта қалып отырмыз. Бүгінгі таңда техникалық жабдықтарға қарағанда қызмет көрсету жылдамырақ. Өткен ғасырда біздің шекарамызда қолданылған баяу қозғалатын камералар мен құрылғылар әлі де қолданылады. Кеден станциясының өзі бұрыннан салынған. Аудан тар, оның едәуір бөлігін бос Duty Free дүкендері алады. Оларды бөлшектеу және күту аймағын кеңейту және адамдарға орын беру керек болды. Менің ойымша, бұл біздің шекараға жұмыс сапарымыздан кейін болады. Көптеген адамдар Шымкент әуежайы мен айтқан ескертулерден кейін қорытынды жасағанын білмеуі мүмкін. Енді әуежайда шетелден рейстер келген кезде бес паспорттық бақылау терезесі ашылды. Адамдар қажетті процедуралардан әлдеқайда жылдам өтеді. Біз шекарада тез өзгеру үшін көп жұмыс істеп жатырмыз. Тиісті петициялар мен тыңдаулар қыркүйек айында Парламент Мәжілісінің сессиясында айтылады. Әзірге Шекара қызметі мен Үкіметтен ұсыныстар болады деп ойлаймын. Біз олармен Ренессанс бағдарламасын әзірлеу үшін жұмыс істейміз және қаржыландыру көзін табуға тырысамыз. Мен бұл өзгерістердің неліктен кешіктірілетінін нақты білемін. Рас, неге тиісті ведомстволар осы қажетті өзгерістерді бастамағанын түсінбеймін.Мукаш Искандиров, Ruslan Sadu Kozhasbayev
https://www.facebook.com/100002522644830/posts/pfbid0bmZ4sC9B3eP3AM6QWp3KaQrESYujm42d2ZySrbohLLbbyyMoxnyGPCarQmbMNVYvl/?