Жұмыс сапарының бағыты ПД-ға баруды қамтыды. Мені Шымкент қаласы полицияның жедел басқару орталығы - ЖБО жұмысының тиімділігі қызықтырады. Осы жерден мониторларда қаланың өмірі оның барлық көріністерінде көрінеді. Шымкентте 10500 - ден астам бейнекамера орнатылған және олардың барлығы осында біріктірілген-деп жазады ДП. Полиция барлығы жұмыс істейді және олардың көмегімен күн сайын 200-ге жуық заң бұзушылық тіркеледі деп мәлімдейді. Бұл шынымен де солай ма, растауға да, қарсылық білдіруге де болмайды. Ия, және бұл мәселе емес. Адамдар қаланың қауіпсіздігін сандар бойынша емес, фактілер бойынша бағалайды. Егер сіз тәуліктің кез-келген уақытында қалада тыныш жүре алсаңыз, онда бәрі қалыпты, ал егер жаяу жүргіншілер өткелінде адамдарды көлік бұзса, қорытынды мүлдем басқаша болуы керек. Және де бәрінде. Бусикте 9 адам тірідей өртеніп кеткен Екпінді (Қызыл көпір) ауылының маңындағы трагедия әлі есінде. Менің ақпаратым бар, шағын автобус Шымкенттен шығып, жолаушыларды белгісіз жерге жинады. Болашақта дәл осындай апатқа басқа жүздеген бірдей үміткерлер сияқты, бұл ЖБО - да байқалмады. Аумағында жолаушылар жиналатын учаскелік инспектор да білмеді. Басшылықта да ақпарат жоқ па? Сондай-ақ, біздің даңқты полицейлер күн сайын, айлар мен жылдар бойы өз қызметкерлерінің коммуналдық қызметтерін самосвалдар мен тракторлардың тіркемелерінде алып жүргенде соқыр және көрмейді. Мұның бәрі бірінші апатқа дейін. Және бұл қорқынышты. Заңсыз әрекеттер ешкіммен қиылыспайды және нәтижесінде біз мұндай трагедияларды көреміз. Мотоциклшілер мен скутерлер автобустар мен жүк көліктерімен қатар жол ағынына еніп, қала иелері сияқты сезінеді. Бұл ретте олардан дайындық бойынша сұраныс жоқ. Күзде мәжілісте оларды жол қозғалысына қатысушылар ретінде әкімшілендіру мәселесін көтермек. Заңнамалық базаны реттеу қажет, сонымен қатар полицияның сөздері де бар, ол жол қозғалысын анықтайды, қаладағы трафиктің негізгі әкімшісі бола отырып, бағдаршамдарды қайда қою керектігін шешеді. Бүгін техникалық қамтамасыз ету үшін Штаттар мен ресурстар жетіспейтінін естідім. Айтыңызшы, коммуналдық қызметкерлерді жүк көліктерінің немесе трактор тіркемелерінің артында күнделікті тасымалдауға полицияның реакциясы да қосымша қаржыландыруды қажет етеді? Әрине, жоқ, біз тек өрескел бұзушылықты байқамаймыз. Үлкен апатқа дейін, бізде әдеттегідей. Мұндай мысалдар көп. Сондықтан қаражаттың жетіспеушілігіне сілтеме-бұл жұмыстағы кемшіліктерді жою үшін барлығы қолданатын әдеттегі түсініктеме. Қажетті қаржыландыруды бөлуде нақты мәселе жоқ деп ойлаймын. Керісінше, мәселе қажеттілікті дұрыс негіздей алмайды. Әйтпесе, егер қаржыландыру шынымен қажет болса, әкім де, Үкімет те бас тартпайды. Қазір полицияны қаржыландыру 17 млрд теңгені құрайды, оның ішінде жыл сайын техникалық құралдармен толық жарақтандыруға 4 млрд теңгеден астам қаражат. 2012 жылы бүкіл ОҚО мен Шымкентке 11 млрд. Сондықтан ұлғайту айқын және мәселе тек құқық бұзушылықтың алдын алуға баса назар аудара отырып, ақшаны тиімді басқару болып табылады. Бұл қауіпсіз қаланың негізі. Менің ойымша, бұл сан емес, құзыреттілік. Менің сапарым мен көтерілген сұрақтарым қаладағы қауіпсіздікке өз үлесін қосады деп үміттенемін.
https://www.facebook.com/100002522644830/posts/pfbid0HfVqmJj2wAmCWuBEAizFycpX9gfC747tigdQ9xu7Rjvvur8uUA5nZ9ngAV5eoYvml/?