Нажметдинұлы
Болатбек

Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің Экономикалық реформа және өңірлік даму комитетінің мүшесі

Депутатқа хат
Депутат Б.Нажметдинұлы еліміздің автомобиль қоятын орындарының жай-күйіне қатысты қайта өңдеуді пайдалану нәтижесінде және тіркеу алымы туралы мәселелерді қозғады

Қазақстан Республикасының

Ішкі істер министрі

М.М.Ахметжановқа

Құрметті Марат Мұратұлы!

Кез келген ел азаматтарының әл-ауқатының жоғарылауының өлшемдерінің бірі - деңгейі автомобиль қоятын орындарының жағдайына тікелей әсер ететін жаңа көліктерді сатып алуы. Ел үкіметтері белгілі бір шараларды енгізу арқылы автомобиль паркінің орташа жасын қысқартуға, сондай-ақ қоғамдық көлікті пайдаланатын халықтың үлесін арттыру.

Белгілі болғандай, кейбір елдерде автомобиль қоятын орындарының жаңару қарқынына оң әсер ету үшін қайта өңдеу және тіркеу алымы сияқты төлемдер енгізілген. Қазақстанда бұл төлемдер 2015 жылы енгізілді, бірақ мөлшерлемелер дүние жүзіндегі мөлшерлемеден түбегейлі ерекшеленеді. Сонымен қатар, зардаптардың сипатын анықтау және мұндай шараларды енгізудің тиімділігін нақты бағалау үшін ақпараттық және статистикалық деректер болуы қажет.

Осыған байланысты, 2015 жылдан (қайта өңдеу және тіркеу алымдары енгізілгенге дейін) 2022 жылға дейін жыл сайынғы келесі ақпаратты  ағымдағы жылдың 25 шілдесіне дейін беруіңізді сұраймын.

3.      Статистикалық (қосулы. халықаралық) автомобильдің жасының ең нашар нәтижедегі ЖКО ықтималдығына әсерін көрсететін деректер (3 жасқа дейінгі автомобиль үшін ЖКО ықтималдығы, 4-7 л., 8-11 л., 12-14 л., 15-17 л., 18 жастан асқан);

4.      Қазақстандағы ЖКО-да болған автомобильдердің техникалық ақауларына қатысты статистикалық ақпарат;

5.      2018-2022 жж. қорытындылары бойынша техникалық реттемелердің талаптарына жауап бермейтін (пайдалануға тыйым салуға әкеп соғатын) Қазақстандағы автомашиналардың жалпы саны; көрсетілген кезеңде ҚР-да ақаулы машиналарды басқару фактілері, сондай-ақ олардың орташа жасы;

6.      Экологиялық талаптарға сәйкес келмейтін автомашиналарды басқару фактілерінің саны, сондай-ақ 2018-2022 жылдардағы автомобильдердің орташа жасы.;

7.      Автокөліктердің бастапқы тіркеу кезінде алымның ең жоғары мөлшері, сондай-ақ бүгінгі күнге кейінгі тіркеу кезінде төлем сомасы.

Құрметпен,

Б. Нажметдинұлы