Үшінші елдермен, әсіресе ҚХР-мен сыртқы сауданың транзиттік әлеуетін дамыту үшін жаңа көлік бағыттарын салу мәселесінің маңыздылығын бәрі де түсінеді.
Бүгінгі кездесуде мен «жаңаның бәрі ескі ұмытылады» деген ескі сөзді еске салғым келеді.
Шығыс Қазақстан облысынан депутат ретінде бүкіл Сібір аймағы Қытай Халық Республикасының Қара Ертісінен Ертіс пен Обь бойымен Обь шығанағына дейін және Солтүстік Мұзды мұхитқа дейінгі ескі су жолын қосуды, өзен кеме қатынасын қалпына келтіруді, ұсынамын.
Бұған біраз уақыт бұрын Ново-Шүлбі ГЭС-інің аяқталмаған шлюз бөлігі кедергі келтірді. Бүгінде шлюз бөлімі пайдалануға беріліп, жұмыс істеп тұр, өзен кемелерінің өтуіне еш кедергі жоқ. Пристанның, айлақтардың жағалау құрылыстарының инфрақұрылымы сақталған.
Бар болғаны, өзен фреверлерін экскаваторлармен тазартып, кемелердің өтетін жерлерін белгілеу.
Су көлігі ең арзан көліктердің бірі екенін ескерсек, бізге, дос елдерге бұл трансшекаралық балама жобаны тезірек жүзеге асыруға не кедергі? Оның үстіне үлкен қаржылық шығындар қажет емес.
Өңірлеріміздің экономикалық дамуына серпін беретін барлық логистикалық, кедендік және әкімшілік кедергілерді ретке келтіру де жүктердің жылдам өтуін жеңілдетеді және ҚХР-дан Қазақстан Республикасы арқылы Ресей Федерациясының Сібір аймағына қысқа көлік жолын ашады.