РАУ
Альберт
Павлович

VIII сайланған
Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісі Төрағасының Орынбасары

Депутатқа хат
"Қазақстан Республикасындағы автомобиль жолдарының жай-күйі мен дамуы туралы" тақырыбындағы үкіметтік сағат

Бүгін Парламент Мәжілісінде "Қазақстан Республикасындағы автомобиль жолдарының жай-күйі мен дамуы туралы"тақырыбында үкіметтік сағат өтті.

Мемлекет басшысының тапсырмасына сәйкес Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің алдында 2025 жылға дейін республикалық желі бойынша нормативтік жағдайдағы жолдардың үлесін 100% - ға, жергілікті желі жолдары бойынша 95% - ға дейін жеткізу міндеті тұр.

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің ақпараты бойынша осы тапсырма шеңберінде мынадай жұмыстар жүргізілуде:

- жалпы пайдаланымдағы 11 мың шақырымнан астам автожолда (7 мың шақырым республикалық желі және 4,6 мың шақырым жергілікті желі)құрылыс-монтаждау жұмыстары жүргізілуде;

- "Орталық – Оңтүстік" бағытында 2024 жылдың соңына дейін жалпы ұзындығы 1 208 км "Қарағанды – Балқаш – Бурылбайтал – Құрты – Қапшағай" және "Мерке-Бурылбайтал" жобаларын аяқтау жоспарлануда.;

- еліміздің шығыс өңірінде жалпы ұзындығы 1 363 км 3 ірі автожол жобасы іске асырылуда, олар: "Талдықорған – Өскемен", "Қалбатау-Майқапшағай", "Үшарал – Достық";

- батыс өңірде жалпы ұзындығы 736 км "Ақтөбе-Атырау-Астрахань" автожолы (жоба 2017 жылы, Ақтөбе-Қандыағаш учаскесі 2021 жылы басталған) қайта жаңартылуда.;

– "Казталовка – Жәнібек – РФ шекарасы" (145 км) және "Униге – Бисен-Сайхин" (103 км) жолдарында жалпы ұзындығы 248 км (бюджеті 56 млрд.теңге) күрделі жөндеу жүргізілуде. 2022 жылға дейін 23 млрд. теңге игерілді.) және т. б.;

Мемлекет басшысының тапсырмасына сәйкес жергілікті атқарушы органдардың алдында негізгі стратегиялық міндет тұр - 2025 жылға қарай жергілікті маңызы бар жолдардың 95% -. нормативтік жағдайға келтіру.

Қойылған міндеттерді іске асыру мақсатында ЖАО 2025 жылға дейін кемінде 14 мың км жергілікті жолдарды салуды және жөндеуді (жыл сайын 400 млрд.теңге көлемінде қаражат бөлумен, сондай-ақ жөнделген жолдарды күтіп ұстауға шамамен 85 млрд. теңге қаражат бөлумен) қамтамасыз етуге тиіс.

2022 жылдың қорытындысы бойынша жергілікті желі автожолдарының 85% - на дейін Нормативтік жағдайға жеткізілсін.

Үкімет сағатының нәтижелері бойынша Парламент Мәжілісі Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне ұсынымдар жобасын дайындады:

1. Жергілікті атқарушы органдармен және "ҚазАвтоЖол" ҰК " АҚ-мен бірлесіп жоспарланған автожол жобаларын уақтылы пайдалануға беруді және бөлінген қаражатты толық игеруді қамтамасыз ету.

2. Қиыршық тастан, қиыршық тастан және топырақтан жасалған жолдарды қанағаттанарлық жағдайдағы жолдарға жатқызбау бөлігінде автомобиль жолдарының сапасын бағалау жөніндегі нұсқаулықты қайта қарау.

3. Жолдарды салуға, реконструкциялауға және жөндеуге нақты қажеттілікті айқындау мақсатында пайдаланылатын автожолдардың жай-күйіне ревизия жүргізу.

4. Орындалған жұмыстардың сапасы бойынша анықталған бұзушылықтар үшін автомобиль жолдары комитеті мен "ҚазАвтоЖол "ҰК" АҚ бірінші басшыларының дербес жауапкершілігі заңнамамен бекітілсін.

5. Жол құрылысында металлургия өндірістерінің қалдықтарын барынша пайдалануды қамтамасыз ету.

6. Шағын және орта бизнес субъектілерін тарту есебінен ұлттық стандартқа сәйкес келетін жол бойындағы сервис объектілерінің санын ұлғайту.

7. "Қалбатау-Майқапшағай" республикалық автожолын реконструкциялаудың уақтылы аяқталуын қамтамасыз ету.

"Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне көлік мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" заң жобасын қарау барысында мен автомобиль жолдарының сақталуына мемлекеттік бақылауды қамтамасыз ету туралы түзетулер енгіздім.