Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің Қаржы және бюджет комитетінің мүшесі
Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне қаржы нарығын дамыту және қаржылық көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қырғыз Республикасының Министрлер Кабинеті арасындағы «Қарасу» және «Ак-Тілек» (бұдан әрі Келісім) автожол өткізу пункттері ауданындағы индустриялық сауда- логистикалық кешеннің қызметін құру және реттеу туралы келісім 2023 жылғы 9 маусымда Астана қаласында жасалды.
Мемлекеттік сатып алу туралы
Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы
Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
Осы Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Мемлекет басшысының тапсырмасын орындау шеңберінде әзірленеді.
Занды қабылдау Қазақстан Республикасындағы онлайн- платформалардың қызметі үшін құқықтық негіздер жасайды, онлайн- платформалар және онлайн-жарнама саласындағы реттеудің нормативтік негізін тұжырымдамалық тұрғыдан жаңартуға мүмкіндік береді және онлайн ортадағы мәселелерді реттейтін халықаралық стандарттарға сәйкес ұлттық заңнаманы және құқық қолдану практикасын одан әрі жетілдіруге ықпал ететін болады.
«Онлайн-платформалар және онлайн-жарнама туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы (бұдан әрі
заң жобасы) Қазақстан Республикасы Конституциясының 20-бабын іске асыру мақсатымен әзірленді, оған сәйкес әркімнің заң жүзінде тыйым салынбаған кез келген тәсілмен еркін ақпарат алуға және таратуға құқығы бар. Бұл Қазақстан Республикасы ратификациялаған 1966 жылғы Азаматтық және саяси құқықтар туралы халықаралық пактінің 19-бабының 2-тармағына сәйкес келеді.
«Азаматтарға арналған үкімет «Мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) мәртебесін құқықтық реттеудің негізгі қағидаттары қызметті ұйымдастыру және тиімді қамтамасыз Мемлекеттік етуге, сондай-ақ корпорацияның құқықтық мәртебесі ерекшеліктерін айқындау, жеке және заңды тұлғаларға «бір терезе» қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуден тұратын, бірыңғай провайдер ретінде оның қызметінің мәні мен максаттарын регламенттеу қажеттілігіне негізделеді.
Осы «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне кәсіпкерлік мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы (бұдан әрі – Заң жобасы) елдегі бизнес-климатты жақсарту және кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру мақсатында әзірленген. «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне кәсіпкерлік қызмет саласындағы жаңа реттеу саясатын іске асыру және республиканың ішкі істер органдарының кейбір функцияларын қайта бөлу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы.»
Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне резервтегі қызмет мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
Заң жобасының мақсаты бағдарламалық құжаттарды (100 нақты қадам - Ұлт жоспары) және ҚР Президентінің 2021 жылғы 26 мамырдағы электр энергетикасы саласын дамыту мәселелері жөніндегі кеңесте берген тапсырмаларын орындау үшін жаңартылатын энергия көздерін дамыту салаларындағы проблемалық мәселелерді шешу болып табылады.
2023 жылғы 1 маусымда біздің еліміздегі кредиттеу мәселесі бойынша дөңгелек үстелде біз "Эверест Финанс" МҚҰ-ның заңсыз қызметіне қатысты АРРФР алдында және агенттік қарыз алушылармен жасалған шарттарды неге жарамсыз деп тануды қамтамасыз етпейтіні туралы мәселені көтердік.
Жеке тұлғалардың жұмыс істемейтін несиелерінің тұрақты өсуі тек қаржы институттары мен коллекторлық агенттіктердің тиімсіздігінен ғана емес, қылмыстың, соның ішінде несиелік алаяқтықтың да өсуімен байланысты.
https://www.parlam.kz/ru/mazhilis/deputy-questions
Салық кодексінің 166-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының аумағында ақшалай есеп айырысулар үлгілері Мемлекеттік тізілімге енгізілген деректерді тіркеу және (немесе) беру функциясы бар бақылау-кассалық машиналарды міндетті түрде қолдана отырып жүргізіледі.
Бұл зейнеткерлердің пікірінше, Конституциялық құқықтарға нұқсан келтіреді, өйткені бірдей еңбек өтілімімен 2016 жылдың 1 қаңтарына дейін зейнетке шыққан зейнеткерлер базалық зейнетақы алады, ал 2016 жылдың 1 қаңтарынан кейін зейнетке шыққандар алмайды.
https://www.parlam.kz/ru/mazhilis
https://www.parlam.kz/ru/mazhilis
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 30 мамырдағы №338 қаулысымен 2020-2024 жылдарға арналған қаржылық сауаттылықты арттыру Тұжырымдамасы бекітілді.
Бекітілген Тұжырымдаманың мақсаты азаматтарда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, қаржылық қызметтерді инвесторлар мен тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімділігін арттыру, сапалы қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану арқылы азаматтардың өмір сүру деңгейі мен сапасын арттыру болып табылады.
Қазақстан Республикасы Ұлттық банкінің деректеріне сәйкес 90 күннен артық төлем жасалмаған жеке тұлғалардың мерзімі өткен берешегінің көлемі 2023 жылғы 1 наурыздан 1 мамырға дейін 504 млрд.теңгеден 549 млрд. теңгеге дейін, ал мерзімі өткен берешектің жалпы көлеміне үлесі 51% - дан 58% - ға дейін өсті.
Жеке тұлғалардың жұмыс істемейтін қарыздарының тұрақты өсуі қаржы институттары мен коллекторлық агенттіктер жұмысының тиімсіздігімен ғана емес, сонымен қатар қаржы институттарының уәкілетті органның нормативтік актілерін елемей, үстеме пайда алу үшін жеке тұлғаларға тұтынушылық кредиттерді барынша беруге ұмтылуымен де байланысты.
Микроқаржы ұйымдары Ұлттық Банк Басқармасының 2019 жылғы желтоқсандағы қаулысымен бекітілген қарыз алушының борыштық жүктеме коэффициентінің мәнін есептеу қағидаларын барлық жерде елемейтіні белгілі.
Бүгінгі таңда біздің азаматтарымыздың кредиттелу деңгейі мен мерзімі өткен міндеттемелерінің көлемі барлық елестетілетін шектен асып түседі, 2022 жылы Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің деректері бойынша Екінші деңгейдегі банктер портфеліндегі мерзімі өткен берешек көлемі 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап 2023 жылғы 1 қаңтарға дейін жеке тұлғалар бойынша ғана 45% - ға 609 млрд. теңгеден 883 млрд. теңгеге дейін өсті, ал 2023 жылғы 1 наурыздағы жағдай бойынша өсім 26% - 1 құрап, 1 трлн -. құрады. 110 млрд. теңге оның ішінде 90 күннен артық төлем жасалмаған мерзімі өткен қарыздардың көлемі мерзімі өткен қарыздардың жалпы көлемінің 45% - или немесе 504 млрд.теңгені құрады.
Жаңа Салық кодексі – ол қандай болуы керек? - Бүгін Алматыдағы қоғамдық кеңесте стратегиялық сессияда оны талқыладық.
Науқанның тарихы 2013 жылы досым Елжас Әубәкірдің маған француз экологы және журналисі Кэтрин Пакстың Қазақстанды барлық алманың отаны деп баяндайтын біздің өңірдің егемендігі туралы «Жәннат бағы» фильмін көрсетуінен басталды.
Әр жұма сайын әкімнің жеке қабылдауы өтеді.
Алматыда бұл күн №4 мамандандырылған мектеп-интернатының аумағында ағаш отырғызумен аталып өтілді, оған біздің «Алма-Қала» қоғамдық бастамасының белсенділері қатысты.
Индустриялық сауда-логистикалық кешеннің құрылысы бойынша инвесторды іріктеу үшін ашық конкурс өткізу көзделіп отыр.
Заң жобасын талқылау барысында базалық мөлшерлеменің орнын толтыру үшін Еуразиялық экономикалық одақ бюджетінен қаражат бөлінетіні айтылды.
Аталған заң жобасын қарау аясында жұмыс тобының отырыстарында депутаттар Қылмыстық-процестік кодекске параллельді қаржылық тергеу тұжырымдамасын бекіту бойынша түзетулер енгізуді ұсынды. Бұл түзетулер «Заңсыз алынған мүлікті мемлекетке қайтару туралы» Заңның заңды жалғасы болып табылады.
Мемлекет басшысы халықтың шектен тыс қарызы бар мәселені тез арада шешу міндетін қойды
Аталған хаттама Қырғыз Республикасы үшін Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік шекарасындағы өткізу пункттеріне жаңғырту жүргізу мерзімін 108 айға дейін ұзартуды көздейд
Тұрғын үйге кезекке қою, есепке алу және тұрғын үйді бөлу тәртібін бұзған жағдайда «Отбасы банкінің» жауапкершілігі қандай болады? Кезекте тұрған адамдар қайда жүгінеді, кімге шағымданады?
Менің әріптесім қойған сұрақ, бірақ Ұлттық қордың табыстылығы призмасы арқылы, өйткені біз жақында Ұлттық қордан балаларға төленетін төлемдер туралы заң қабылдадық. Әрине, әріптесім атап өткендей, бұл мәселе енді қоғамның жіті бақылауында болады.
Жақында қабылданған электр энергиясы нарығында біртұтас сатып алушыны құру жөніндегі заңнамалық түзетулердің негізгі мақсаты жаңа қуаттарды іске қосуды ынталандыру, инвестиция тарту, электр станциялары арасында нақты бәсекелестік туғызу, көтерме сауда нарығына тең қолжетімділікті қамтамасыз ету болды.
Жоғары есеп палатасының есебіне сәйкес, 2022 жылға салық жеңілдіктерін беру нәтижесінде бюджетке келтірілген шығын көлемі 9 триллион теңгені құрап, 2021 жылға қарай 2,2 трлн теңгеге өсті.
Сіз бұл халықаралық тәжірибені зерттедіңіз бе? Ол қаншалықты бізге қатысты және біздің шындықтармен сәйкес келеді?
«DepCast» - бұл пиджаксыз және бейджсіз ашық сұхбат. (негізін қалаушы)
Иначе жертвы обмана так и будут выплачивать по два и более кредитов...
Источник: kazpravda.kz
Тұрғын үй мәселесі (бас спикер) Jibek Joly podcast.
Бір уақытта бірнеше несие алуға болады ма? (бас спикер) қайырлы таң / доброе утро (программа).
Қазақстанның Ұлттық Банкі қазақстандық құнды қағаздар нарығында жүзеге асырылатын операциялар бойынша азаматтар үшін салық шегерімдері жүйесін енгізуді мүмкін деп санайды. Бұл туралы Мәжіліс депутаттарының сауалына берген жауабында ақша-кредит реттеушісінің басшысы Тимур Сүлейменов мәлім етті, деп хабарлайды Kapital.kz іскерлік ақпарат орталығының тілшісі.
Спикерлер:
Ерлан Стамбеков - Депутат Мажилиса Парламента РК
Олжас Ордабаев - вице-министр труда и соцзащиты населения РК
Источник: JIBEK JOLY NEWS / Жібек жолы жаңалықтары
РЕЛОКАЦИЯ РОССИЙСКОГО БИЗНЕСА В КАЗАХСТАН: ТОЧКА РОСТА ИЛИ РИСКИ?
«Біз Ата Заңымызда жер мен табиғи ресурстар халықтың меншігі деген басты қағидатты бекіттік. Бұл құр сөз емес. Бұл – барлық реформаның арқауы. Әрбір отбасы еліміз пайдаланып жатқан ұлттық байлықтың игілігін көруі керек».
ОЧЕРЕДЬ НА ЖИЛЬЁ: «МЁРТВЫЕ ДУШИ» И АРЕНДА С ПРАВОМ ВЫКУПА | Дневной формат
По данным Первого кредитного бюро, на 1 октября текущего года общий кредитный портфель физических лиц в Казахстане составил 18,5 триллиона тенге. Эта цифра показывает, сколько всего на данный момент должны казахстанцы всем банкам, микрофинансовым организациям и другим участникам рынка, выдающим кредиты, передаёт BaigeNews.kz.
Бедные казахстанцы: как повысить благосостояние граждан?
Спикеры:
Дина Айкенова - политолог
Аяжан Утеуова - политический консультант
Ерлан Стамбеков - депутата Мажилиса Парламента РК
Источник: JIBEK JOLY NEWS / Жібек жолы жаңалықтары
Инвестиционный климат. Какие показатели нужно улучшать в РК?
Источник: JIBEK JOLY NEWS / Жібек жолы жаңалықтары
Перспективы народного IPO.
Источник: JIBEK JOLY NEWS / Жібек жолы жаңалықтары